Get your ow
n diary at DiaryLand.com! contact me older entries newest entry

3:35 p.m. - 2007-04-26
Perhosvaikutus
Piristyin t�n��n huimasti kun meni niin hyvin geodesian luennolla, sain tehty� taas yhden harjoituksen oikein! Tosin ei v�lttis sen takia, ett� m� olisin niin ylett�m�n fiksu tai mit��n, R auttoi mua taas (kunhan ensin nauroi mulle noin 5 minuuttia professorin edess�, kunnes professori t�n�isi sit� ja sanoi ett� gentlemannit ei naura naisille). Se on oikeasti tosi mukava poika, ja sanon t�m�n nyt ihan ilman mit��n taka-ajatuksia. Toissap�iv�n�kin se yritti saada mua ostamaan silt� aurinkolaseja, joita sill� kuulemma on sen autossa, edullisiakin olis olleet ja viel� ihan mun paidan v�riin sopivia (heheh). Siit� ei koskaan tied� heitt��k� se l�pp�� vai ei, ja se v�h�n hermostuttaa mua joskus.
Mutta olin silti ihan iloinen kun se kysyi multa ett� onks kaikki okei kun vaikutin v�h�n masentuneelta, vaikka itse asiassa olin vaan niin v�synyt etten pystynyt pit�m��n silmi� auki/kommunikoimaan ymp�rist�ni kanssa.

Lueskelin eilen vanhoja entryj� viime kes�lt�, kun oltiin t��ll� lomailemassa, ja nekin piristi mua. Muistin taas sen Calvin Klein -mallin n�k�isen tyypin, jonka n�in poimimassa hedelmi� silloin kun olin ihan karmaisevan n�k�isen� palaamassa kotiin Adalta, kasvot punoittaen ja hiukset hein�suovaa muistuttaen. Se on se Murphyn laki.. Mutta viime vuoden entryt on kyll� mun parhaimmistoa, ehdottomasti, ne saa mut viel�kin hymyilem��n. Ajatella ett� joskus oli aika kun m� k�vin melkein viikoittain baarissa ja mulla oli sosiaalinen el�m�! M� olin jo ihan unohtanut miten aktiivisia viime kev�t ja syksy oli baareilun ja sosiaalisten kontaktien kannalta. Ihan kuin se olisi jotain kaukaista unta, koko Helsinki. Huh, Belgrad on NIIN erilainen. Ei sill� ett� t��ll� ei olis baareja, p�in vastoin, t��ll� ei vaan ole aikaa miss��n v�lissa.

Stepi heitti mut kotiin koululta ja ajoi kissan yli. Vahingossa. Kun k��nnyin katsomaan, niin ei n�kynyt muuta kuin litistynyt.. juttu. Se oli aika kamalaa, mutta jos nyt hyvi� puolia pit�� etsi� niin voisinhan m� sanoa ett� se oli 95% varmasti kulkukissa ja niit� on t��ll� PALJON. Ja sit� paitsi, Stepi� suretti se aika paljon. Mutta ajatelkaas, jos en m� olisi lainannut sille sit� 1000 dinaaria ja pyyt�nyt sit� heitt�m��n mua sen j�lkeen kotiin, t�t� ei olisi tapahtunut. Kaikki tosiaan vaikuttaa kaikkeen.

Olen muuten n�ill� n�kymin tulossa Suomeen 6. hein�kuuta, Nessun kanssa! Ajattaelin olla siell� kuukauden ja palata just ennen syntt�reit� takas t�nne, kun seuraava tenttikausi tekee tuloaan ja pit�s opiskella 24/7. Hm. Mutta ehdit��n kyll� bilett�� ja juhlistaa mun 20-vuotisp�iv��, ei h�t��! P�iv� tai pari etuajassa ei haittaa ket��n. M� en malta odottaa ett� n�en kaikki - Oonan, Iiriksen, Viljan, Heidin, Attilan, Milan.. Kamala ik�v� kaikkia koko ajan, luonnollisesti, mutta en anna sen h�irit� tahtia nyt kun kaikista hirvein osuus koko lukukaudesta on alkamassa - v�litentit ja sitten itse tentit. En�� 4 viikkoa t�t� lukuvuotta j�ljell�, mihin kaikki aika katosi?

 

 

previous - next

about me - read my profile! read other Diar
yLand diaries! recommend my diary to a friend! Get
 your own fun + free diary at DiaryLand.com!